Mr Again - Hoe werkt het?
Hoe werkt het?
Op deze pagina lees je alles wat je moet weten om je profiel zo snel mogelijk online te hebben en lees je hoe en wanneer klanten afspraken bij je kunnen maken. Heb je toch nog vragen? Stuur ons een bericht of bel ons en we helpen je graag verder!
De eerste stappen na account activatie
  • 1. Ga naar Account Settings en vul je gegevens in
  • Vul hier in ieder geval je adres en contact gegevens in zodat bezoekers je kunnen vinden. Bij afspraak settings geef je aan welke tijd er per afspraak moet worden gereserveerd. Hiermee voorkom je dat er een afspraak wordt gepland ten tijde van een andere afspraak.
    Vind je het prima als er meerdere afspraken tegelijkertijd worden gepland? Vink dan aan dat dubbele afspraken mogelijk zijn.
  • 2. Ga naar Mijn Profiel
  • Hier heb je de mogelijkheid om iets over je zaak (over ons) te vertellen en een profiel pagina up te loaden. Voor het beste resultaat kies je hier een brede foto.

    Bij openingstijden vul je de openingstijden van je winkel in, dit zijn ook automatisch de tijden waarop gebruikers afspraken bij je kunnen inplannen.

    Zijn er specifieke dagen waarop je afwijkt van je standaard openingstijen? Geef deze dan aan in de afwijkende openingstijden kalender!

  • 3. Voeg je modellen toe
  • Nu je je account settings en profiel pagina hebt ingeregeld is het tijd om je modellen en reparaties toe te voegen. Ga naar Model & Reparatie beheer. Klik op het apparaat waarvoor je modellen wilt gaan toevoegen.
    Klik op "Wijzig modellen" en selecteer de modellen die je repareert. Sla deze vervolgens op en wacht totdat je ziet dat dit gelukt is.
  • 4. Voeg je reparaties toe
  • Het is nu tijd om per model aan te geven welke reparaties je uitvoert en welke prijzen en garantie je hiervoor hanteert. Je hebt hiervoor 2 opties.

    1) Je klikt op het model waarvoor je je reparaties wilt beheren en update deze.
    2) Je klikt op "Exporteren" en download een csv file met al je modellen en reparaties. Je vult deze in en importeert deze vervolgens met "Importeren".

    Als je alles voor de eerste keer inregelt werkt het makkelijker met optie 2. Let wel op: het weer importeren kan een tijdje duren omdat er veel data moet worden opgeslagen.

  • 5. Je profiel staat live!
  • Je profiel is nu ingevuld en je wordt gevonden op onze website. Let op: indien je nog geen reparaties actief hebt staan, word je niet gevonden.
    Manage je reparaties
  • Afspraken ontvangen
  • Je profiel staat live en je wordt gevonden op onze website. Bezoekers kunnen nu een afspraak bij je maken voor de reparatie van hun apparaat tijdens je openingstijden.
    Zodra er een afspraak wordt gemaakt ontvang je daarvan een email met de afspraak gegevens. Ook vind je de afspraak terug op je Dashboard bij MrAgain.
  • Afspraken beheren
  • Via je Dashboard kun je je openstaande afspraken beheren. Door een afspraak te bewerken kun je de reparatie omschrijven, IMEI nummer meegeven, fotos toevoegen en aangeven of de reparatie is afgerond.

    Dat laatste - reparatie afronden - is belangrijk. Daarna kun je de reparatie niet meer bewerken en zodra je een reparatie hebt afgerond ontvangt je klant een review verzoek.
    Ook verplaatst de reparatie naar "reparatie overzicht" waardoor je deze altijd makkelijk kunt terugvinden.



    Logo Mr Again
    Copyright @ 2021 MrAgain - info@mragain.nl